Dana 27.01.2015. godine održana je radionica na temu Socijalno poduzetništvo.
Društveno/socijalno poduzetništvo predstavlja poslovni koncept koji integrira stvaranje ekonomske i socijalne vrijednosti i omogućuje primjenu poduzetničkih načela u svrhu unapređenja kvalitete života u zajednici i razvijanja odgovornosti pojedinaca, grupa i organizacija.
Glavni fokus društvenog/socijalnog poduzetništva je kreiranje društvene vrijednosti dok kreiranje ekonomske vrijednosti samo predstavlja sredstvo kojim se postiže krajnji cilj. Društveni/socijalni poduzetnici su fokusirani na društvene probleme, a ne na komercijalno tržište. Zbog svog fokusa kreiraju inovativne inicijative, razvijaju nove društvene i socijalne programe i mobiliziraju resurse kako bi svojim poslovanjem odgovorili na te probleme.
Cilj radionice bio je motivirati i potaknuti polaznike za aktivnije uključivanje u inicijative kojima se potiče socijalno poduzetništvo jer se tako, uz koristi za društvenu zajednicu, otvaraju i nove mogućnosti (samo)zapošljavanja.
(voditeljica radionice Dr.sc. Julia Perić, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku)