Usluge inkubatora
Kako bi se mladi što više osnažili i pripremili za realni sektor u sklopu inkubatora dostupan im je niz besplatnih savjetodavnih i administrativnih usluga.
Savjetovanje i mentoriranje
Početnici i oni koji žele pokrenuti posao
U sklopu inkubatora mladim osobama koje žele pokrenuti vlastiti posao na raspolaganju je individualno savjetovanje i informiranje o pravnim oblicima koji se mogu osnovati, pomoć pri procjeni troškova pokretanja poduzetničkog pothvata i procjena potencijalnog tržišta, pomoć pri pisanju poslovnog plana, informiranje o izvorima financiranja te savjeti vezano za marketing.
Kroz inkubator se također kontinuirano putem mentoriranja mladim poduzetnicima pruža potpora u svim fazama razvoja poduzetničkog pothvata.
Za zapošljavanje
Mladima koji traže zaposlenje na raspolaganju je podrška u smislu savjetovanja i informiranja kako aktivno tražiti zaposlenje, kako se umrežavati, što poslodavci žele, kako se optimalno prezentirati na razgovoru za posao, kako napisati zamolbu i životopis. Uz mentoriranje stručne osobe mladi prolaze i kroz simulaciju razgovora za posao.
Mladima pružamo i pomoć u kreiranju individualnog plana razvoja karijere koji se u procesu mentoriranja individualno prati i nadograđuje.
Među savjetodavne usluge ubrajaju se:
- usluge knjigovodstvenog savjetovanja za poduzetnike početnike (npr. Da li ući u sustav PDV-a ili ne?; Kako sastaviti ispravan račun?; Koje sve izvještaje treba sastavljati, u kojim rokovima i kome ih treba predati?… i sl.);
- pravna pomoć vezana za radno pravo (npr. Koje sve vrste ugovora o radu postoje i koja je razlika između njih, sa stajališta posloprimca i poslodavca?; Koja prava ima posloprimac tijekom zapošljavanja i raskida radnog odnosa?; Koje sve zakonske obveze poslodavac treba poštivati u slučajevima otkazivanja ugovora o radu djelatnicima?… i dr.);
- savjeti i mentoriranje za pokretanje i razvoj poslovanja (npr. Koji pravni oblik odabrati prilikom registracije poslovnog subjekta? Koje su prednosti i nedostaci obrta u odnosu na d.o.o.? U kojem pravcu se razvijati u konkretnim slučajevima?… i dr.);
- savjeti i mentoriranje o aktivnom traženju posla (npr. Kako unaprijediti svoje prezentacijske i komunikacijske vještine?; Na koji način sastaviti kvalitetan i relevantan životopis?; Kako se najbolje predstaviti poslodavcima?… i sl.);
- umrežavanje (npr. Na koji način se povezati sa sličnim pojedincima i grupama nezaposlenih osoba?; U koje se sve baze nezaposlenih posloprimci mogu priključiti? Kako doći do baze potencijalnih poslodavaca?… i sl.).
Administrativne usluge obuhvaćaju:
- korištenje uredske opreme za pokretanje i vođenje poslovanja (stolovi, računala, printeri, skeneri i kopirni uređaji, prijektori, flip chart… i dr.);
- korištenje uredske opreme za pisanje zamolbi i životopisa te pripremu za razgovore za posao (stolovi, računala, printeri i dr.).
Poduzetnička čitaonica
U inkubatoru se nalazi čitaonica u kojoj su mladima na raspolaganju literatura i edukativni filmovi važni za pokretanje poduzetničkih pothvata, pronalaženje poduzetničkih ideja kao i za pripremu za konkurentniji izlazak na tržište rada.
Popis knjiga čitaonica SIOS i CZP
Djelatnici inkubatora
Vedran Ostojić – voditelj inkubatora
Marina Jäger
Vanjski suradnici
Tihana Marković – koordinator projektni
Mirta Šulmajster Šodić – HR expert na projektu A.C.T.I.V.E.
Ivana Šimleša-Vondrak – poslovni savjetnik
Julia Perić – voditelj projekta A.C.T.I.V.E.
Katica Križanović – koordinator projekta A.C.T.I.V.E.
Anamarija Mandić – stručni suradnik na projektu A.C.T.I.V.E.
Sanja Pfeifer – profesor na EFOS-u
Marija Ret – nastavnik u Obrtničkoj školi Osijek
Andrej Kristek – nastavnik u Turističko-ugostiteljskoj školi
Melita Todorović – nastavnik u Drugoj srednjoj školi Beli Manastir
Renata Petrović – nastavnik u Trgovačkoj i komercijalnoj školi „Davor Milas“
Ivan Sarić – HUP
Jean-Pierre Maričić – BIOS